زیتون

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بنام خدایی که داننده رازهاست نخستین سرآغاز آغازهاست

     قدرت‌های سیاسی دنیا و در رأس آنها آمریکا، با بهره‌گیری از قدرت نظامی و اقتصادی آزادگیِ انسان را به سخره می‌گیرند و در آنجا که آزاده‌ای قد علم می‌کند و به مقابله می‌ایستد به اسم حقوق بشر محکومش می‌کنند تا درس عبرتی شود برای دیگران.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۰
مدد ..

هوالحکیم و الخبیر

 

اعمال تحریم ظالمانه علیه ایران

     بعد از انقلاب اسلامی تحریم­های ایران شروع شد این تحریم­ها شامل تحریم اقتصادی، دارویی،تحریم بیمه و ... بود. تحریم­ها با اینکه به اقتصاد ایران ضربات شدیدی وارد کرد اما هیچگاه نتوانست کشور و ملت بزرگ ایران را به ذلت بکشاند. تحریم­ های ایران به بهانه ­های مختلفی صورت می­گرفت: حقوق بشر، مسئله هسته­ ای، مسائل موشکی، حمایت از تروریست

     آمریکا همچنین از طریق قطع­نامه­ های سازمان ملل، کشورهای اروپایی متحد خودش را نیز به تحریم ایران سوق داد. در طول این سال ها بسیاری از نهادهای ایران مانند بانک و موسسات مالی، اشخاص، شرکت ­ها، سپاه پاسداران و ... در لیست تحریم­ های آمریکا قرار گرفتند. در برجام هم که قرار به تعلیق برخی تحریم ­ها بود مشخص شد هیچ اراده­ای برای این کار وجود ندارد و نه تنها تحریمی تعلیق نشد بلکه تحریم­های جدیدتری نیز تصویب شد. و تحریم­های جدید را که می­توان از آن­ها به عنوان «سیاه­چاله تحریم» نام برد می­تواند اقتصاد هر کشور توسعه یافته ­ای را مختل کند و مردم هر کشوری را به خطر بیندازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۹:۲۵
مدد ..